Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 sep 2011 Törna

    Jag såg Figge precis på en bänk utanför mig så jag gick bort och hostade lite influensabakterier på han.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Pära

    Figge han bara stack den lilla råttan. Kvar hos Fritzel e Kristian & Krölle. Ser ni Figge ring 0709-147758. han behövs mot Skeppet kl 13:00. Oddset på att han kommer dit e just nu 999ggr pengarna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2011 Chefen

    Figge han nu söpit sig redo för 90 friska mot Skeppet :)
    Kristian harmynt e inne på grogg nr5. Figge e på flaska nr5
    // Seger!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Västra Ryd

    Jag vill att ni som är ansvariga för Webbfrågan här i gästboken ger mej lite tips om vem skall ha det åtrådda VästraRyd priset. Med andra ord jag behöver hjälp o vägledning. Tack på förhand.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Juryn

    Jocke, Håkan, André. Ni behöver inte komma på årsfesten, för ni får ändå inga priser.
    Varför undrar ni. Svaret e enkelt, ni suger fett!!!!!!!!!
    ps Kristian e inne på grogg 4 :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Pära

    Kristians grogg e sjuuuuukt avslagen, dricker fan sämre än röv-Hjalle

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Den överbelastade

    Se nu till att vinna imorgon. Annars kan man ju tro att ni blir ett samre lag utan mig. Lycka tıll Ljunglof du blir inte gammal i kallaren, om inte drıckan knacker dig sa kommer mordarkatten att gora det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Jocke

    Någon som tar med sig något nybakat imorgon?
    Hade varit sjukt trevligt :)
    Lite sång imorgon hade även det varit sjukt trevligt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep 2011 Törna

    Håkan. Försökte ringa dig innan. Jag slänger in näsduken till i morgon som reserv. Jag kanske inte är i mitt livs bästa form i vanliga fall men med återkommande feber och 10 kilo snor i kroppen blir det lite sämre.

    Kommer förhoppningsvis och kollar. Beror lite på hur jag mår.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2011 Kristian

    Tack Uffe! Det värmer att höra...

    Vera har tom sagt att jag får smaka på alkohol imorgon! Ska försöka spara mig till avslutningsfesten. Då ska man ju "våga" säga vad man egentligen tycker om alla.

    Rapportera

    Rapportera