Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 jan 2012 Pära

    Till alla er som fått ett sms från laget.se, svara JA på det sms:et. Kostar er inte ett skit, men gör livet lite lättare för mej & Kristian.
    Har ni ej fått sms beror det på att vi ej har ditt nr.
    Typ Uffe å Silver JP & alla Nya spelare har vi ännu inte nr till :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jan 2012 Jocke

    Tack för infon chico men det har jag upptäckt tidigare. Pära pratade ju om att det behövde städas där först. Om det nu är träning så tänkte jag meddela att jag kommer och att jag bjuder på en gnistrande show. Ses på träningen gossar!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2012 lind

    jycke lille, titta första sida

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2012 Jocke

    Blir det träning på söndag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2012 BA

    Moa ha haa haaa ha!!!!!! :) :) :)
    Newcastle e dom bra?
    - Ehh Ja dom e ju de..
    Brinn Man U!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2012 pära

    Silver: Skaffa större fötter..
    Vi Hoppas kunna träna på söndag, väntar svar från ansvarig på kommunen om vi kommer in eller inte. Kan va så att det är stängt nu när skolorna e stängda = Ingen som städar hallen.
    Återkommer så fort vi vet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2012 Silver

    När är det träning? Ser inte mina fötter längre...

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2012 Lindell

    Grattis André!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2012 Uffe å

    Busbra gjort. Grattis

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jan 2012 pära

    Nä nu stämplar jag ut, monsterflaskan vann
    Över mig idag. O de e figges fel, hade han vatt här hade buteljen knappast räckt ju. Gott nytt & all out.
    Ps: Forsell du e fortfarande sinnessjukt petad, de e lika säkert som att Dolly Parton sover på rygg!

    Rapportera

    Rapportera