Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 31 dec 2011 Gott nytt år

    Gott nytt år alla Venestad spelare bybor ! 2012 närmar sig med stormsteg och förväntningarna är skyhöga inför säsongen 2012 ! Frågorna vi ställer oss är :

    Ska Pära bli fetare som tränare ?

    Ska Ljunglöf få tillräckligt ledigt av sin fru till att vara på varje träning ?

    Ska Pära och Ljunglöf ha kostym på bänken?

    Ska Uffe Å lägga av eller ta ett år till ?

    Tar han såfall plats ?

    Ska tefic visa sig vara ett lysande nyförvärv eller ska han bli flopp?

    Ska Pontus ta med sin nya kille på matcherna ?

    Ska Strömberg levera mer mål än vad han träffar folk i korvkön?

    Ska juniorerna bli fullast på spelarfesterna ? Fast dom inte har målsmans underskrift !

    Ska Busen få träna mer nu när han fått sin lilleman ?

    Ska västra Ryd ha ett harem med thailändskor med sig på matcherna hädanefter så killarna i laget kan få massage efter matcherna med Happy ending?

    Ska Happy börja göra inbrott för att få ihop loppisprylar!

    Ska Lindell växa till sig i år ?

    Ska Tim göra mer en 0 mål i år?

    Ska vi äntligen lyckas bli av med Jerry från föreningen ?

    Ska fete figge släppa sitt första dansalbum ?

    Ska Oskar visa sig vara zlatans förebild när det gäller finter

    Ska holmarna gå ut med att dom är redo för Kristianstad ff nu ?

    Ska Hjalle och Dan få en staty uppställd vid planen för att markera deras legend status ?

    Ska Hellberg spela några b-lags matcher i år?

    Ska Ahlberg få vara kapten i à-laget i år för att han gör ett så bra jobb i b-laget?

    Ska Norra Ryd få vara barnvakt och inte kunna titta på fler matcher i år ?

    Ska törna starta sin egen porr firma ?

    Frågorna är många men vi får svar på allt nästa år !

    Ha nu ett riktigt

    GOTT NYTT ÅR !

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2011 Lars-Göran

    :) :) :) GRATTIS Andrè och Johanna önskar Bergsjö nere i byn.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2011 Jocke

    Stort grattis André! Ser att hans mössa är av samma märke som Päras underkläder...

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Strömberg

    Grattis andre!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Vidal

    Grattis André. Bara och köpa löpband så han får träna lite på snabbheten.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Figge

    Grattis Busen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Pära

    Snyggt Busen, långt in till höger funkar varje gång :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 VästraRyd

    Grattis Andrén o Johanna. Kanske lika bra ni köper en gåstot till lillen med en gång så att han får bättre balans än sin far redan från början. Grattis till Farfarn o Farmorn på Norra Ryd också / Tommy

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Marita

    Grattis André o Johanna till gossen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2011 Tim

    Grattis!
    Hoppas han får sin pappas löpsteg!

    Rapportera

    Rapportera