Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 jan 2012 Törna

    Jag håller mig till yttersidor. Kommer inte idag fast det är mest för jag inte hittat något sätt att ta mig dit. Vi får ses på söndag istället.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Kristian

    Kraven är inte så höga Törna. Något kan du säkert prestera. Ibland räcker det med en tunnel eller en tåfjutt...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Törna

    Ingen från stan som ska ut till vä idag. Har hört av mig till en del men inte fått något napp.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Törna

    Ska man prestera på träningarna helt plötsligt? Då är det frågan om det är lönt att dyka upp alls :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Kristian

    Törna: Det handlar inte om att mygla, det handlar om att prestera:)

    Juniorerna vet om att vi har börjat, men någon har varit sjuk, någon bortrest och någon är Andrés kusin.

    Tydligen var klubbstugan bokad den 10 mars. Vi återkommer så fort vi har ett nytt datum.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Törna

    Vet juniorerna om att vi dragit igång igen. De har ju inte missat många träningar annars.

    Om någon ska ut idag och kör från/igenom stan får de gärna höra sig på 0703-192519.
    Har löjlig träningsvärk än men ska mygla till mig minst lika många träningar som Ljunglöv gjorde i fjol.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Kristian

    Träning 20.30 i Vähallen! Även om tiden är lite halvkass räknar vi med lika många som i söndags.

    Jerry: Det räknas ju inte! Man får ju inte gå ner under jul och nyår. Det är nu man ska vara som tjockast. Ligger du kvar på 90+ kan vi diskutera det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2012 Jerry

    Jag hänger gärna på vikt grejen, fast jag redan tappat 12 kg. Dock kanske motivationen man behöver för och träna kondisen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2012 Strömberg

    Man måste alltid ligga steget före vet du väl :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jan 2012 Kristian

    Det så kallade upptaktsmötet är långt fram Strömberg. Den 10 mars, men det kan ju vara läge att planera in det.

    Rapportera

    Rapportera