Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 22 jan 2012 Marita

    hahahahahaha

    :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2012 säker källa..

    Marita hade en våldsam lidelse för bruna bönor & fläsk. Tyvärr gav bönorna henne alltid en väldigt kraftig & pinsam reaktion i form av gaser. Då det blev klart att hon & skulle bli kassör i Venestad bestämde hon sig för att sluta äta bruna bönor. 8år senare gick hennes bil sönder på väg hem från jobbet. hon ringde hem till Nisse o berättade att hon skulle bli sen eftersom hon var tvungen att gå hem. På vägen hem passerade hon Sandhem som lockade med dagens rätt: bruna bönor.
    Eftersom hon hade typ en mil hem räknade Marita ut att hon kunde gå av sig alla bieffekter av bönorna innan hon nådde hemmet.
    Så hon stannade & tryckte i sig ett stort lass med bruna bönor.
    Hela vägen hem pruttade hon oavbrutet, det nästan brann i baken. När hon väl kom hem kände hon sig säker på att hon skulle kunna kontrollera sig. Nisse blev glad att se henne & sa:
    -Jag har en överraskning till vår middag ikväll!
    Han band för hennes ögon & ledde henne till en stol vid bordet. Men precis när han skulle ta bort ögonbindeln ringde telefonen.
    Han fick Marita att lova inte tjuvtitta. Så gick han & svarade i telefonen. De bruna bönorna hade fortfarande stark effekt, & pressen blev ohållbar. hon tog tillfället i akt & lyfte på ena skinkan & fes.
    Det inte bara lät högt-det luktade som en gödselspridare som kört över ett dött djur vid ett pappersbruk.
    Hon trevade med handen på bordet & hittade en servett o viftade energiskt i luften runt sig.
    Så lyfte hon på andra skinkan o lät odören strömma ur henne tre gånger till.
    När hon hörde sin man lägga på luren slutade hon fisa & viftade i luften ett par gånger med servetten, placerade den i knät & la sina händer över den. Hon fortsatte att le & såg väldigt oskyldig ut när Nisse kom tillbaka.
    Han bad om ursäkt för det tog så lång tid & frågade Marita om hon tjuvkikat. Hon försäkrade att det hade hon inte gjort.
    Då tog Nisse av henne ögonbindeln & överraskningen avslöjades:
    Runt henne satt hela stödföreningen för att tacka för 8 kanon år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2012 Kristian

    Lindell: Hade du stigit ur bilen så....

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2012 Lindell

    Fan, ja trodde att mitt gästspel på träningen i tisdags skulle räknas in i statistiken!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2012 Kristian

    Bra jobbat av dom som sprang idag. Viktigt att vara med från början...

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2012 Frank

    Jag sa att jag skulle komma ikväll för lite löpning men så blir inte fallet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2012 Marita

    Du e för go Uffe! Klart vi måste rösta på André - kom igen nu inte vill vi att Uffe ska bli tunnare!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2012 Uffe Å

    Kom igen nu, rösta på André på webbfrågan. Om jag ska gå ner mer än André och Jeppe så syns vi inte till våren.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2012 Jerry

    Tänkte bara säga att bilder som kommer upp på hemsidan går och spara och kan dyka upp på andra forum:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2012 haha

    Vilken världsklass!!!

    Rapportera

    Rapportera