Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 jan 2012 Törna

    Tack Pära men har precis köpt en ny i velour på myrorna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2012 Tim

    Törna: Vi kan byta madrassen mot 10 fimpar som legotass har letat upp.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2012 Säker källa..

    Tim låg bredvid sin fru & sov. Plötsligt vaknade han & såg en skäggig farbror i munkkåpa som stod vid sängen.
    -Vad fan gör du i vårt sovrum? Vem är du? sa Tim.
    -Det är inte ditt sovrum, du är i himlen. Jag heter Sankte Per.
    -Men jag är för ung för att stryga mä, sa Tim. Jag vill komma tillbaka till livet.
    -Ja, det går att ordna. Men tyvärr kan du bara komma tillbaks i form av V.Ryds tvilling eller en höna. Välj själv.
    Tim tänkte efter en stund & sa: Jag gillar verkligen inte V.Ryd, så jag väljer att bli en höna. När han sekunden senare tittade sig omkring upptäckte han att han låg i en hönsgård. Han var fjäderprydd & det tryckte i baken. Då såg han en annan höna komma emot honom.
    -Välkommen. Hur känns det?
    -Hej! Jo, det känns rätt bra, men det spänner som fan i röven.
    -Ja, det gör det när det är dags att värpa. Gör så här: Kackla två gånger & sen klämmer du till.
    Tim följde rådet, & så låg det ett ägg under honom. Han kacklade igen & klämmde till, varpå ytterligare ett ägg kom ner.
    Tredje gången han kacklade hörde han sin fru skrika:
    - TIM för fan vakna, du håller på att skita ner hela sängen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2012 Tränar duon

    Om någon inte fått sms från laget.se.
    Träning INNE i Wä-hallen ikväll 20.30 så slipper ni va ute & frysa..
    Tänk på att när ni får sms via hemsidan av oss går det ej att svara på det sms:et.
    Så kan ni inte, smsa/ring någon av oss alt skriv här.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2012 Hansson

    Får gratulera Venestad till ett bra val av ordförande.

    Grattis robban...

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2012 Frank

    Det är betydligt svårare att komma undan Strömbergs sne-träffar på bänkar med ryggstöd.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2012 Lars-Göran

    HA det var så att ögonen blev tårfyllda när man läste om MARITAS bravader.
    Ser fram emot och få höra mer.

    Bergsjö nere i byn.

    Ps Tycker att valberedningen gjorde ett bra jobb till årsmötet och är förväntansfull på kommande matcher på vildsvinsvallen med en ny bänk med ryggstöd till supportrarna. Tänk på den vår nya ordförande Robban och grattis till posten som Ordförande

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2012 Säker källa..

    Snackat med både Tims & Andrés käringar. Så räkna med två härliga & mycket trovärdiga historier under kommande vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2012 Marita

    Håller med dig Västra Ryd att det var det roligaste på bra länge... men det kan inte va helt sant för ingen i Stödföreningen(iallafall inte du) skulle kunna va så tysta så man inte skulle märka att dom satt runtomkring en vid ett sånt tillfälle!
    (Pst! jag vet vem den säkra källan är.)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2012 Västra Ryd

    Hej du "säker källa" vem du nu är. Ditt inlägg är med råge det roligaste som skrivits på denna sida och att det skulle kunna va sant är mycket troligt. :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera