Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Jag håller med Supersexan till viss del.
Vi borde absolut varit mycket högre upp med den truppen vi har!
Supersexan:
Vem sa att vi skulle vara med i toppen???
Inte vi Det var alla andra men vi hade räknat med en placering i mitten kanske topp sex!!!
Men inte i toppen.
Venstad i sjuan är snart ett faktum!
Ni som skulle slåss om en topp placering :-)
Skrattretande....
Gualövs GOIF har ny hemsida!
http://www.idrottonline.se/bromolla/gualovsgoif-fotboll
Happy dom ringde från Djurröd
du hämtade inte bollen du sköt dit igår på träningen. Det låg däremot en boll vid Konsum i wä som jag höll på att kör på i gårkväll efter träningen
Strömberg du säger att du är ok på söndag men resten av veckan är du helt blåst då?
Rapportera
Hade inte kläm på att ni bärgade 3 p. i helgen förrän alldeles nyss. Blev helt varm inombords. 2-0 mot Linderöd! Grande! Hela Karlstad applåderar och hoppas att de rödvita kämparna fortsätter på den inslagna linjen. Bring it on, boys! Edenryd skakar i sina grundvalar!
Rapportera
Polisongvisan ( Venestad Ramsa )
RapporteraMelodi: "Rövarnas visa"
Vi älskar vårat Venestad, har rödvita kalsonger,
vi lever på vår vildsvinsvall och odlar polisonger,
vi sjunger som en änglakör
för laget som vi lever för
när Venestad vinner så blir vi kalas
vi är Venestad enda supporteras!