Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Lovar att hälsa o gratta Sven från dej Stoffe, och är det någon som alltid ger allt med eller utan min hjälp så är de du Stoffe. Ryck nu med dej hela laget o krossa Degeberga. Vi ses igen nästa lördag mot Edenryd
Rapportera
Ett jävla sätt o lägga ett 80års gille samtidigt som en av säsongens viktigaste match stundar.. Men jaja, får väl klara mig utan min fanklubb imorn då ) Haha Hälsa o gratta Sven från mig! =)
Rapportera
Vi på Västra Ryd har redan stannat traktorn och drivit korna till Träne. Men tyvärr för er del så får ni klara er utan oss alltså mej , det finns en hedersmedlem som fyller 80år och firar detta på matchtid. Nu hoppas jag att ni ger farbror Sven en ny trepoängare i present. Skulle det bli så tror jag att Sven Löfqvist lovar att inte lägga 90års kalaset på matchtid.
Rapportera
Supersexan ett stort skämt , Ta nu matchen på största alvar i morgon o inget jävla daltande smäll på som fan o kämpa för var andra som ni gör på hemmaplan :)
Rapportera
Klart att VIF skulle varit mkt högre upp, Tim har rätt ibland. Härligt att följa att ni sliter till er de poäng som kommer att krävas för att stanna kvar. Se nu till att vinna i helgen, sätter press på Edenryd inför nästa helg. Tror på er.
Rapportera
Hur dags avgår supporterbussen från Venetown imorn?? Kommer det bli fikastopp på vägen??
Rapportera