Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 sep 2009 Kristian

    Varför ska vi hänga ut sämsta domaren? Venestads står ju säkert högt i kurs hos den domaren....

    Förresten, jag tränar ikväll igen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Mr å

    Starnäs o Falk är ju lätt dom sämsta

    enligt ett rykte bor dom även ihop och därmed delar dom även säng...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Olle i Rickarum

    Starnäs kan ju inte vara med bland dom sämsta domarna. Det kräver nämligen att man vet lite om hur man dömmer för att räknas som domare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 domarnivån overall suger k*k i

    bruden lär ju också va ett alternativ till sämsta domaren ..

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Hassan

    Rusta e inget jobb

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Happy

    varför är inte starnäs med bland domarna på webbfrågan om sämsta domarna? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Tim

    Klar till söndag.
    Kan inte träna ikväll.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Pära.

    Harrys bättre hälft: hur kan du vara rädd för svinsjukan när du e gängad mä happy? De e ju som att vara rädd för krig o flytta te irak! Happy o ev törna e ju fan roten te svininfluensan ju, dom e sjukt obehagliga. .

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2009 Venestad Busen

    Jag kommer inte och tränar ikväll jobbar

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2009 Happy

    Joel: Du e en jävla kärring. :)

    Rapportera

    Rapportera