Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Pära, med tanke på att du inte visat dig i närheten av Vildsvinsvallen på hela hösten är du den sista som ska uttala sig.
Rapportera
Tråkigt att du ska sluta kristian. För vi vet ju alla att du inte lär få spela för vera. . :(
Rapportera
Nu är det dags att börja se framåt. Jag har bestämt mig för att forsätta nästa år. (Om kroppen vill och jag får för Vera...)
Om det är bra eller dåligt vill jag låta vara osagt. Jag ska försöka träna och spela så mycket som möjligt, men jag hoppas att alla förstår att Josef kommer i första hand.
Hoppas nu att det är fler som tar sig i kragen och ställer upp nästa år.
Stoffe: Gör nu Tommy Persson och till en viss del mig lycklig och säg att du spelar i Venestad nästa år.
Till supermusen:
Spelar hellre i sjuan som en man än i superfemman som en mus som inte ens vågar eller klarar av att skriva sitt namn
7:an nästa år! hahahahah
Surt sa räven! kanske inte skall vara så kaxiga innan säsongen börjar nästa år!
Kul att ni gör oss sällskap i sjuan nästa år, alltid kul att möta er!
Rapportera
Kristian: Ordna ett jubb på Stadium till mig så stannar ja.. ) Tror ja hade trivts med dig o BJ där nere =)
Rapportera