Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 nov 2009 Kristian

    Tycker att det är lite osmaklig bild på förstasidan. Tänk på alla pedofiler som härjar runt på nätet...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2009 Happy

    fan vad du var rolig då ditt jävla ålaskrap. Till återuppstånden

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2009 Marita

    Återuppstånden: Förstår att du syftar på bilden på 1:a sidan - men jag kan meddela att du gav ditt samtycke, under lördagskvällen - till att denna bilden skulle läggas ut på hemsidan!
    Förstår att du hittat glasögonen eftersom du ser att skriva igen! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2009 Återuppstånden

    Vad dött de e här då. Sedan undrar jag om man får ta bilder hur som helst av helt medvetslösa människor ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 ????

    Kommer fullständig lista på vilka som vann andra typer av priser?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 Maysan

    Tack för en trevlig lördagskväll med mycket god mat och många fina lotterier

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 Marita

    Eftersom jag åkte VET JAG att det inte var Tommy Persson som körde för han var allt för berusad - det var Dan som satt vid ratten!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 Johan

    ska träna

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 fundersam

    Att det är Marita o Kerstin som sitter i vagnen det ser man tydligt men vem f-n kör traktorn

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2009 Marita

    Västra Ryd: Hoppas att du hittade dina glasögon sen jag förklarat för dig att man måste titta i alla fack i sin handväska - i denna fantastiska väska som du vann igår!

    Rapportera

    Rapportera