Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 nov 2009 Figge

    Du menar Dan va Happy?!!?!! I så fall håller jag med

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2009 Jerry

    Happy, din lilla gubbe. Några som skall träna på söndag? Bosse du behöver det. Happy, vi behöver en till panter i mål.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2009 bosse j#9

    Vem e mussen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2009 Happy

    Mussen är fortfarande sämst

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2009 Happy

    sämst är nog mussen väl? snälla håll med mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2009 Jerry

    Pära en panter i målet, lol. Snarare en flodhäst inklämd mellan stolparna :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2009 Dan

    Pöss Hajk
    Vi tränar söndagar kl 17.30 i Wä hallen och vi håller på till 19.30
    Tyvärr bara den tiden som vi fått.
    du är alltid lika välkommen när d dyker upp.
    OCH PÄRA DITT SKOSKAV:
    Skönt att få tillbaka en panter i målet igen
    syns på söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2009 Pära

    Hemma efter en vecka i solen eller snarare efter 300 cigg & 10 liter sprit. Ser till min glädje att Figge har hållt uppe sågandet här på sidan, de gör mig glad långt upp i röven!
    Ses på söndag i om möjligt ännu sämre form..


    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2009 rille törn

    haj på er..
    tänkte bara tacka för en trevlig fest.. alltid lika skoj i Venetad.. det är såna här tillfälle jag lite påminns om varför man en gång i tiden valde denna klubben..:)

    Tänkte även fråga hur inneträningarna är upplagda.. vilka tider är det.. i fall man skulle få för sig att dyka upp här nån gång i vinter..

    pöss hajk

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2009 Hjalle

    Stuffe Andersson.. Ge fan i att skicka bilder till Dan på mailen..!! :)

    Rapportera

    Rapportera