Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Som alltid en fantastisk fest. Tack till Kerstin för god mat och till festfixarna i övrigt för en suverän fest . Nu till problemet, kan du Marita be Nisse att få igång tvättmaskinen för jag saknar mina GGLASÖGON. Kanske de finns på samma ställe som mitt kreditkort var i somras.
Rapportera
Grattis till Strömberg som vann högsta vinsten i 100 kr lotteriet - 3000:-!
Han kom in som sista gästen ikväll och hade 4 lotter och undrade om han kunde sälja dom till nån på festen, men beslöt sig för att själv behålla alla 4! Vilken lycka!!!!
Marita
Vill för egen del tacka för det fantastiska priset som jag tilldelades ikväll - Spelarnas Hederspris! Jag känner mig mycket hedrad! TACK!
Och så vill jag passa på att tacka alla som var på festen och bidrog till att det blev en helt fantastiskt rolig o trevlig kväll! Inte minst vill jag tacka min Fanclub "I love Marita" för att ni ställde upp o bar dessa tröjor.
Marita
Tack som fan för en trevlig kväll...I afton var det inget tvivel om vilka som var bäst!Finns fan ingen bättre förening när det gäller att fixa en trevlig kväll för spelare och förrenings människor, här e vi absolut oslagbara.
Träning imorgon, typ den viktigaste träningen på hela året!!! Sjukt viktigt.
Ps. Strömberg är ett JÄVLA KIOSKMONGO!!!!!
Har tre lotter till salu som jag kan sälja på plats! Tar med alla ser om intresse finns o köper resterande själv!
Rapportera
DAN: Tobias Johnsson har lämnat sina lotter till Göran - tydligen var där 2 över?
Rapportera
Ska folket träna ikväll?
Rapportera