Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 jan 2011 Pära

    Gulach: De e väl inget att glo på dom bägge U-länderna. Men e du jättesugen finns det plåtar på blocket för 2lax st. Fanns igår iaf.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Jerry

    Finalen börjar kl 17.oo och inte 16.30.

    Jag kommer på söndag om inte sverige går till final.

    Fast den chansen e lika stor som att Liverpool skulle bli top 4.....

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Hungarian stallion

    åååååå så roligt eller inte ) kanske du som e billig? eller din m.... ) peace love and kebab!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 kul

    om någon sitter inne och har biljetter till den matchen så kan du nog köpa dom billigt

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Tomas

    Nån som sitter inne med biljetter till Ungern- Polen matchen! `???

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Tim

    Stoffe: Du fick ett svar och det är det som gäller. Nesa är vår spelare och kommer att vara det när serien börjar. Du vet ju hur det gick för Strömberg när vi "lånade ut" honom en försäsong


    Pära: Jag orkar inte.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Kristian

    Stoffe: Nesa var på vår träning i tisdags och sa att han ska spela i Venestad.

    Pära: Finalen är 16.30. Om det inte blir förlängning hinner man vara på träningen 18. Bronsmatchen var ju redan vid 14, så man hinner ju se Sverige...

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Stoffe A

    Tim: Inte enligt han själv.. Tränar för fullt med Önnestad..

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Pära

    Kristian: Det e handboll på tv mellan kl 16-19.30 på söndag. Helt lysande ju :/
    Tim: Vad gör Nesa i Venestad en torsdag, har inte han ett jobb att sköta?.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2011 Tim

    Nesa är i Venestad!

    Rapportera

    Rapportera