Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Finalen börjar kl 17.oo och inte 16.30.
Jag kommer på söndag om inte sverige går till final.
Fast den chansen e lika stor som att Liverpool skulle bli top 4.....
åååååå så roligt eller inte ) kanske du som e billig? eller din m.... ) peace love and kebab!
Rapportera
om någon sitter inne och har biljetter till den matchen så kan du nog köpa dom billigt
Rapportera
Stoffe: Du fick ett svar och det är det som gäller. Nesa är vår spelare och kommer att vara det när serien börjar. Du vet ju hur det gick för Strömberg när vi "lånade ut" honom en försäsong
Pära: Jag orkar inte.
Stoffe: Nesa var på vår träning i tisdags och sa att han ska spela i Venestad.
Pära: Finalen är 16.30. Om det inte blir förlängning hinner man vara på träningen 18. Bronsmatchen var ju redan vid 14, så man hinner ju se Sverige...
Kristian: Det e handboll på tv mellan kl 16-19.30 på söndag. Helt lysande ju :/
Tim: Vad gör Nesa i Venestad en torsdag, har inte han ett jobb att sköta?.. :)
Gulach: De e väl inget att glo på dom bägge U-länderna. Men e du jättesugen finns det plåtar på blocket för 2lax st. Fanns igår iaf.
Rapportera