Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Timrå IK Målvakter

Följ

Målvakter

Följ oss för uppdateringar
Följ
Timrå IK
Ishockey
Målvakter

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 jul 2010 Oscar #25

    Är det uppehåll nu?
    När börjar det igen? :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jun 2010 Jocke

    Tjena kubbar nu är jag i Finland på Janne Ninemas hockeyskola som har en skön inriktning mot Målvakter.
    Skolan börjar 2 dagar före för MV då vi körde 2 pass om dagen med barmak emellan. Sen när utespelarna kommit så är det fortfarande mycket MV tänk, sen som idag så körde vi MV-träning i 1 1/2timme..riktigt kul..hoppas ni kör rörlighets träning och träning med era lag så syns vi på Tisdag nästa vecka MVH Jocke.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2010 johan

    johan_froberg@hotmail.com (960702)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2010 Jocke

    tjena.. jo skulle det vara möjligt att ni som är med och tränar och inte finns med i listan kan skicka e-mail adress till mig och pers nr så kan jag lägga in er i tränings rapporten..

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 maj 2010 jocke

    Japp då är det dags..kan vi träffas kl 1800 tisdag
    vid hjälmen..tränings kläder på...
    MVH Jocke

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj 2010 Christoffer Jokioja

    När kör vi igång??

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj 2010 johan f

    jag kan alla dagar:D

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2010 viktor n

    jag kan alla dagar förutom lördag, för det är min ända lediga dag:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 maj 2010 Jocke

    Hallo kubbar..jo vad tror ni om att köra i gång med fysträning nu ? 2 ggr i veckan skulle vi kunna köra..kl 1800 passa mig onsdagar går inte för mig..hur ser det ut för er med dagar ? tider ?
    / jocke

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr 2010 Oscar H

    Jag vill oxå köra igång sommarträningen :) :)

    Rapportera

    Rapportera