Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Timrå IK Målvakter
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Timrå IK Målvakter.
Målvakter
Följ oss för uppdateringar
Jag kan inte träna kl. 16.00. Har svårt med skjuts så tidigt. Tränar gärna senare!
Rapportera
Hej jag kommer inte på träningen idag, för jag har fått halsfluss.
Rapportera
Jo vilka kan eller kan inte träna på tisdagar kl 1600
i Eon hallen..
/Jocke
Hej..Finns det möjlighet att träna kl 1600 i Eon hallen..eller blir det för tidigt?
Vilka kan och vilka inte ?
MVH Jocke
OBS..Inställd träning imorgon...
Frugan fyller 40år hon vart sur om jag skulle vara borta..
Tjena nu är det dags igen. Det blir is i b-hallen nästa vecka så då kör vi som i fjol.
Grupp 11-13 kör första passet från 1715 till 1745 sen är det skridskoskola på isen sen kör grupp 14-16 andra passet från 1845-1915... Jag är väldigt intresserad om det är möjligt att köra ett pass i A-hallen kl ca1600. Den äldsta eller den yngsta gruppen spelar ingen roll. Kolla om ni kan komma loss den tiden med föräldrarna...Och meddela mig..
MVH Jocke
Hej.
Rapporterakl 1600 kör vi i eon, U11-U12-U13
Kl 1715 kör vi i B-hallen med U14-U15-U16
MVH Jocke