Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron Team 13

Följ

Team 13

Följ oss för uppdateringar
Följ
SK Iron
Ishockey
Team 13

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 dec 2023 Emil Brovallert

    Hej! Såg någon här ett kvarglömt halsskydd (Bauer) alternativt hamnat i någons back efter JulKul förra veckan?
    Med vänlig hälsning

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2023 Daniel Eriksson

    Tack Thomas, kan du hämta upp honom vid ishallen, han måste hämta grejer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2023 Mikael Gustavsson

    Min idé är att vi framöver kör samlingen vid ishallen, så kan dom som behöver skjuts hoppa in i en bil där.
    Eftersom dom flesta säkert ska hämta sina grejer och vi ledare hämtar tröjor osv.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2023 Daniel Eriksson

    Hej!
    Theo behöver skjuts till och från östervåla imorgon lördag. Mvh Johanna Morström

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2023 Anna Granberg

    Fantastiskt fixat med Spökvandringen! Det blev hur bra som helst. Ni är många som jobbat hårt för detta och så roligt att se ALLAS engagemang ikväll. Nu väntar nattjobb men jag fick mycket energi av er så det kommer gå lätt. Hoppas kvällen fortsätter lika bra för er.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2023 Lina Elmblad

    Hej!
    Är det någon som har en plats i bilen till matchen på lördag? Hannes skulle behöva åka med någon dit, hem är ordnat.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 sep 2023 Mikael Gustavsson

    Det stämmer, och vad jag kan se så ligger den i kalendern.
    17:45 tillsammans med 11 & 12.
    Välkomna!

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 sep 2023 Niklas Granberg

    Är det hockey imorgon kl 1745? Står inget i kalendern

    Rapportera

    Rapportera