Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron Team 13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Iron Team 13.
Team 13
Följ oss för uppdateringar
Hej! Blir det någon cup i helgen? Finns det någon info om den någonstans?
Rapportera
Isak har glömde sin Jacka igår i omklädningsrummet eller i ishallen. Någon som hittat en jacka, svart McKinley?
Rapportera
Förtydligar att braxorna inte kostar något, då de köptes genom lagkassan när vi köpte till alla aktiva spelare samtidigt 😊🌸
Rapportera
Då får någon av dom andra köpa dom.
Då hittar vi andra till hösten, tack ändå 😊
Det är några som hört av sig. Jag tar med imorgon så får vi se vem de passar bäst. Alla tre hörde av sig ish samtidigt 😊.
Rapportera
Hej Dina, Om du inte redan hunnit fått spekulant på byxorna så vill Milton gärna testa dom. Tack
Rapportera
Heeej team 13 😊.
Axel har vuxit ur sina hockeybyxor storlek JR large. De är i fin skick. Är det någon här som vill ha? Ingen i team 12 verkar behöva. Om det är någon som är intresserad kontakta mig på 0768388100 så tar jag med till ishallen.
Tor kan åka med oss hem.
Rapportera