Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron F-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Iron F-13/14.
F-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej SK Iron F13/14!
Jag skulle bara vilja tipsa er om att Arsenal FC kommer till Sverige i sommar och håller en fotbollscamp för tjejer i er ålder.
Camperna är öppna för alla spelare oavsett nivå. Träningarna leds av kvinnliga, erfarna och peppande tränare från Arsenals organisation. Ni får träna med samma metodik som ungdomslagen i Arsenal
Varmt välkomna till ett par trevliga fotbollsdagar med bra träning och god stämning, där ni även får chansen att träffa nya fotbollsvänner från andra klubbar.
Mer info och anmälan finns här.
www.arsenalcampsweden.se
Jag önskar er en fortsatt fin dag.
Med vänlig hälsning
Ola Blomkvist
Hej Nova undrar om hon kan få åka med någon på dagens träning hon är taggad
Rapportera
Hej alla föräldrar!
Vi ställer in kvällens träning då det ska krypa ner mot -14. Så slipper vi strul med luftrör och annat såhär i förkylningstider. Planen är att köra som vanligt nästa måndag. Mvh/Ledarna
Hej alla föräldrar till fotbollsspelande barn!
Vi behöver skicka en representant till Midsommardags planering. Väldigt kort varsel då mötet är ikväll 18:00 i Klubblokalen. Nån som kan tänka sig att gå dit frivilligt eller behöver vi lotta? Mvh/Ledarna
Var det möjligen någon som fick med Isas överdragströja ikväll? IW står det på den.
Rapportera
Hej,
Isa tänkte spela och skjuta lite fotboll på Grislösa strax. Är det någon som vill hänga med?
Hej! Finns det plats för Inez i någons bil till träningen imorgon?
Rapportera