Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron F-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Iron F-13/14.
F-13/14
Följ oss för uppdateringar
Emma kommer ev lite sent till samling idag då hon är på läger till 16.00.
Rapportera
Tack för en super helg till alla tjejer, föräldrarna och alla ledare🥇❤️ Vilka grymma tjejer vi har.
Rapportera
Hej Viktoria!
Alla är inte kallade till match i helgen, kan vara jag som formulerat mig tokigt. Först och främst går vi på träningsnärvaro när vi kallar till matcher. Kommer man ner och tränar kontinuerligt då kommer man bli kallad till match, som vi kommer ha massvis utav i år. Mvh
Hej
Enligt Tuva ska alla vara kallade till match i helgen. Jag kan dock inte se någon kallelse. Ska vi ha fått en?
Hej alla föräldrar!! Övernattning har gått fantastiskt bra🙌 Många trötta tjejer efter en hel vecka i skolan å sen fredagsträning. Men morgonpigga var vi iallafall😃 Vi börjar närma oss klara här och tänker runda av 09:30. Kan man inte komma till 09:30 så väntar nån ledare kvar tills alla kids blivit hämtade eller gått hem. Hör av er om ni har funderingar.
Rapportera
Hej. Inez kan åka med oss imorgon. Skicka adress så hämtar vi upp henne.
Rapportera
Inez kan åka med mig och Moa. Hämtar upp henne 17:50 om ni inte redan löst skjuts.
Rapportera
Hej alla föräldrar! Det blir ingen träning på onsdag då halva styrkan spelar match i Heby och 12:orna har match på B-Plan. Så nu tar vi lite sommarledigt från träningar. V.27-28 kommer det vara helt ledigt från fotboll, från och med v.29 kommer vi försöka köra nån gång per vecka för dem som är hemma och vill sparka boll. Mvh/Ledarna
Rapportera