Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron F-13/14

Följ

F-13/14

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 5 dagar sedan Daniel Wallger

    Hej alla föräldrar! Det blir ingen träning på onsdag då halva styrkan spelar match i Heby och 12:orna har match på B-Plan. Så nu tar vi lite sommarledigt från träningar. V.27-28 kommer det vara helt ledigt från fotboll, från och med v.29 kommer vi försöka köra nån gång per vecka för dem som är hemma och vill sparka boll. Mvh/Ledarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Maja Gavin

    Emma kommer ev lite sent till samling idag då hon är på läger till 16.00.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Anna Berlin

    Tack för en super helg till alla tjejer, föräldrarna och alla ledare🥇❤️ Vilka grymma tjejer vi har.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Masuda Rahman

    Hej!
    Imorgon Miriam kommer inte på matchen hon har ont I magen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 maj Daniel Wallger

    Hej Viktoria!
    Alla är inte kallade till match i helgen, kan vara jag som formulerat mig tokigt. Först och främst går vi på träningsnärvaro när vi kallar till matcher. Kommer man ner och tränar kontinuerligt då kommer man bli kallad till match, som vi kommer ha massvis utav i år. Mvh

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 maj Viktoria Anderzén Köhler

    Hej
    Enligt Tuva ska alla vara kallade till match i helgen. Jag kan dock inte se någon kallelse. Ska vi ha fått en?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Emelie Andersson

    Hej alla föräldrar!! Övernattning har gått fantastiskt bra🙌 Många trötta tjejer efter en hel vecka i skolan å sen fredagsträning. Men morgonpigga var vi iallafall😃 Vi börjar närma oss klara här och tänker runda av 09:30. Kan man inte komma till 09:30 så väntar nån ledare kvar tills alla kids blivit hämtade eller gått hem. Hör av er om ni har funderingar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Håkan Johansson

    Såg att Thessan var snabbare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Håkan Johansson

    Hej. Inez kan åka med oss imorgon. Skicka adress så hämtar vi upp henne.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Theresia Elmgren

    Inez kan åka med mig och Moa. Hämtar upp henne 17:50 om ni inte redan löst skjuts.

    Rapportera

    Rapportera