Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Jag har swishat, ni kan lämna till Måns på träningen i kväll. Tack på förhand
Rapportera
Jag har swishat, om det går bra så lämna gärna till Marcus nästa träning.
Rapportera
Jag har swishat så lämna gärna till Jesper på nästa träning! Tack!
Rapportera
Hej!
Flera har hämtat klubbrabatten men ej betalat och flera inte hämtat än. Swisha mig så fort ni kan och hämta senare.
Hej! Har swishat så ni kan lämna till Filip W på nästa träning. Mvh Gustav
Rapportera
Hej igen!
Det är bara ”3” personer som har betalat och hämtat( kupongerna ) !
Swisha oss, då kan vi lämna de, då kilarna har träning 👍👍
Nu har terminens NYA ”Rabatthäfte” kommit!!
Istället för häftet, så är det ett kort liknande TRISSLOTTEN, där man skrapar en kod och skriver det i APPEN.
Skynda och hämta den fort, om ni vill sälja det vidare, så har ni större chans att bli av med de!!
Som vanligt är det jag och min fru som har hand om det.
Swisha 400:- till 0736326644 Mahsa Ghasemi, och hämta ”kupongen”
Glöm inte att skriva Spelarens NAMN OCH EFTERNAMN, i meddelande fältet
Mvh/Ferry
Hej! Tiam drog två tänder hos tandläkaren idag och nekades för fysiska träningar. Så han kommer inte till träningen ikväll.
Rapportera