Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 aug 2009 Ett rött hjärta

    Det är så härligt att se er kämpa till er poängen som ni gjorde idag. Jag personligen skiter fullständigt i att det inte bjuds på något skönspel så länge poängen trillar in!

    Extra plus idag till Philip och Micke i mittförsvaret. Undrar om jag nånsin sett Philip göra en bättre match i Månkarbotröjan? Sen så är det riktigt kul att se att Erik äntligen kommit igång efter skadan som höll han borta från vårsäsongen. Jag brukar kolla en del träningar och Ingemarsson ser glödhet ut! Snart kommer målen också!

    Tack MIF för en underbar kväll!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 aug 2009 jay

    philip larsson är kung! :D

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jul 2009 Henriksson

    det ser bra ut gubbar!! nu fortsätter vi ligga i och spela lika bra på varje träning och match!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jun 2009 undrande 2

    okej.. det ska jag skriva upp.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jun 2009 månkarbo

    ja en rad misstag efter varandra resultera i ett mål för karlhom! som inte var bra men dom hade flyt.. det hände hej

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2009 undrande 2

    vad hände mot karlholm idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jun 2009 mikael

    tråkig tränare. släpp loss

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jun 2009 Undrande

    Vart var Månkarbostålet idag (det som fanns mot Fyris) och varför spelar vi som ett div.7-gäng

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jun 2009 han som inte får vara med :(

    vinn idag nu:P

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jun 2009 Janne

    :)

    Rapportera

    Rapportera