Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
det ser bra ut gubbar!! nu fortsätter vi ligga i och spela lika bra på varje träning och match!!
Rapportera
ja en rad misstag efter varandra resultera i ett mål för karlhom! som inte var bra men dom hade flyt.. det hände hej
Rapportera
Vart var Månkarbostålet idag (det som fanns mot Fyris) och varför spelar vi som ett div.7-gäng
Rapportera
Det är så härligt att se er kämpa till er poängen som ni gjorde idag. Jag personligen skiter fullständigt i att det inte bjuds på något skönspel så länge poängen trillar in!
RapporteraExtra plus idag till Philip och Micke i mittförsvaret. Undrar om jag nånsin sett Philip göra en bättre match i Månkarbotröjan? Sen så är det riktigt kul att se att Erik äntligen kommit igång efter skadan som höll han borta från vårsäsongen. Jag brukar kolla en del träningar och Ingemarsson ser glödhet ut! Snart kommer målen också!
Tack MIF för en underbar kväll!