Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 sep 2009 Småroligt

    Nu kan ni inte argumentera bort att ni är en klubb från en bonnhåla längre. Eftersom ni är en FARMarklubb till Strömsberg. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2009 Bulldosa

    :(    Hatar farmarklubbar

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2009 hoppas

    hoppas dom lånar in flera ordinarie spelar från sif, forwards skulle behövas då de görs för lite mål, å kanske en back så ska de nog lösa sig med ett nytt kontrakt..

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2009 lars

    kommer ni att plocka hela strömsbergs lag nu när dom är klara

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2009 liv

    här skrivs det inte mycket..?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 aug 2009 supporter

    kul att se när det blev lite mål på tallparken rätt så fina mål var det med =) grattis

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 aug 2009 AL

    Läs om matchen och se målen på:

    www.lokalsport.nu

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2009 ...

    förlust med 5-0 mot enköping..

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2009 supporter

    Fortsätt kriga ikväll, så blir det poäng igen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 aug 2009 håller med

    och Per E med sitt pratande i bak är kanon,Rikard & Fredriks jobb på topp+linus inhopp så finns det hopp...

    Rapportera

    Rapportera