Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 jul 2007 #9

    Kom igen nu pojkar, det är dags att börja dra igång med träningen nu. Vad sägs om "lag som kommer" eller "snygga mål snygga räddningar"? Ring ihop ett gäng så kör vi!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jul 2007 Ribban

    krya på dig linus du är väl snart hemma igen hoppas vi

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jul 2007 Amanda

    Tänker på dej kusinen :) 3 kämpa på nu 3

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2007 jimmy

    skönt o höra att de börjar ordna till sig. kämpa på

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jul 2007 Allan Jansson

    :)

    Linus mår ganska bra. Kom hem på permis i fredag skall tillbaka på måndag. Sitter i rullstol

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 jun 2007 Tierps flickan

    Hur mår linus????

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jun 2007 Syporter

    Fyfan vad bra ni var senas grabbar! Kul att se. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jun 2007 någon

    Grattis till första seger !

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jun 2007 "kackelhöna"

    det satt i de nya målen har Allan berättat.. fast jag är tveksamt, ni var jävligt bra igår kväll !

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jun 2007 Röda Armén

    Det är bara att grattulera er killar.
    Ni gjorde en bra match och tog väl vara på våra misstag.

    Rapportera

    Rapportera