Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 aug 2007 UFF

    Rapportera resultatet från 4/8
    MIF-UIF 0-2

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 aug 2007 #9

    skönt att se att alla visar lite jävlaranamma, och hoppas på det i resterande höstmatcherna! På lördag ska UIF få smaka på månkarbo-vreden.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 aug 2007 #22

    Härligt krig idag gubbar, riktigt bra jobbat!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 aug 2007 #18

    Bälinge - MIF 0-0. skönt med 4 poäng på de två inledande höstsäsongsmatcherna. tar vi nya tag till månkarbodagen. heja

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jul 2007 #6

    uppdatering på poängligan tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jul 2007 Tjomme

    vilka möter ni i morgon då? när var hur`?

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jul 2007 Daniel (Soda)

    Hejsan Linus och alla andra i Månkis!!!!!
    Fick precis reda på vad som har hänt dig.. Hoppas verkligen att du är på bättringsvägen att du blir bra snart!!
    Krya på dig gubben!!!!

    HEJA KARLHOLM!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jul 2007 #4

    I´ll be there!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jul 2007 COACH

    Träningsdags!

    Lördagen 21:a närmar sig med stormsteg. Tanken är att vi tränar 11-13 och därefter äter vi gemensam lunch (förslagsvis pastasallad), sen om intresse finns så kör vi en pokerturnering mm (finns andra förslag så maila/ring mig). Mot kvällningen tar vi sen fram storgrillen å fixar lite gott käk.

    För att styra upp maten o pokern behöver jag veta vilka som kommer, har man fru eller flickvän så är även hon välkommen. Skickar ut sms till alla under eftermiddagen.

    /Micke

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jul 2007 hugge

    linus har nytt batteri

    Rapportera

    Rapportera