Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 jun 2007 Tjomme

    Stort plus till. #10 #8 #4 #16 #9 tänk om alla slet och sprang som ni skulle vi nog ta några poäng:D

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jun 2007 Vickan Lindblom

    Dej kommer man ihåg sen man bodde i månkarbo, en liten kille med myror i brallorna..:)
    Kämpa på nu grabben, tänker en hel del på dej och att man ska vara glad att man e frisk och lever. Krya på dej!!! Kram Vickan

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jun 2007 Jonas w

    Komigen nu Linus kämpa på nu vissa alla att du kan och att du vill : ) Vi tänker på dig

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jun 2007 Björn B.

    Krya på dig linus! du är snart tillbaka!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jun 2007 jimmy.s

    krya på dig linus. jimmy

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jun 2007 Rebecca M

    Krya på dig Linus... det här fixar du ...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jun 2007 Felix , Viktor

    Hej Linus ! Månkarbo behöver dig på matcherna dom förlorar ju varenda match .. Krya på dig. Hälsningar Viktor Felix

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jun 2007 Tjomme

    om tolv timmar vill jag bli riktigt glad för en vinnst! och då är det fest hos Tjomme:D

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2007 jocke H

    skjuta är bra, skjuta på mål är ännu bättre.. right? men men, jag vill inte trampa nån på tårna men lite mer avslut kan ju va nått... My thought´s goes to you linus! tjooo

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2007 S. "Blondie" Andersson

    Ingen fara på taket Linus, det här fixar du!!! Krya på dig mannen..

    Rapportera

    Rapportera