Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om LUSS

Följ

LUSS

Följ oss för uppdateringar
Följ
LUSS
LUSS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 sep 2021 Steen Hansen

    Jag är mycket besviken över allt strul som har blivit med den här sörjan som medlemskapen har orsakat.
    Jag är enda kvarvarande medlem från gamla Luss och ordförande i LUSS. Jag har skrivit flera gånger på alla forum om hur vi har blivit fångat i laget.se konstiga medlems hantering. Det som känns värst är att det händer inget. Dessutom hur kan man skicka påminnelse med krav hantering på en hel frivillig medlems avgift övergår min fantasi. Tyvärr kan inte jag vara behjälplig då det inte jag som har kontakten med laget.se. Men något måste ske väldigt snart från deras sida.
    Men självklart händer inget inom kort är jag inte främmande för att ställa min position till rådighet till andra som vill ta över. För just nu känns det mesta som ett stort misslyckande. Inte har jag kunnat få igång tipset heller. Man vågar ju inte göra något så länge det ser ut som det gör.

    Det enda jag kan garanterar i nuläget är lån sv guldkort till dom som vill, Det kör jag helt separat, utom laget.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Anders Hertz

    Blev lite felstavningar men det får ni leva med👍👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Anders Hertz

    Hej alla!
    Har varit kontakt med kassören angående påminnelserna om betalning. Det blev fel när fakturan skickades det gick ut dubbla fskturor därav påminnelser. Dom jobbar förgyllt för att lösa detta.
    //Anders

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Stefan Rådberg

    Är du Bo Granström beredd att sitta med i styrelsen om det blir aktuellt?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Bo Granström

    Jag tycker vi gör såhär! Har inte detta rättats till på 1 vecka från nu, alltså 7 dagar, då bör medlemsavgifter betalas tillbaka och en ny styrelse utses.
    .....ok, du tycker att de gör ett bra jobb med sin tystnad... intressant vinkel!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Anna Åsard

    Jag tycker att styrelsen gör ett bra jobb, det är inte deras fel att faktureringen krånglar. De jobbar helt ideellt för oss och lägger troligen ner mycket tid på att få allt runt föreningen med guldkort mm och att försöka få ordning på det här och föreningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Stefan Rådberg

    Hej! Styrelsen
    Det vore bra om någon av er svarade på varför det strular med medlemsavgiften.
    Jag tror att ni gör så gott ni kan, men om vi medlemmar inte får någon info så skapar det en misstro och dålig stämning här…..

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Bo Granström

    ....det har du rätt i ??!?! De lyser fan i mig med sin frånvaro...
    Men jag har ett oerhört...vad ska man säga, 25 årigt speciellt liv bakom mig så jag kommer att kika närmare på detta Kari!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Bo Granström

    Kari....du är nog långt ifrån ensam med dina tankar!
    100:- spänn kan jag förlora, inga problem, men jag vill absolut inte ha betalningspåminnelse och en ev inkasso gubbe efter mig pga detta!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2021 Bo Granström

    Bra idé med ett schysst medlemskort! Annars har man ju inget egentligt bevis alls på att man är med!

    Rapportera

    Rapportera