Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Förslag på dubbeldatum- 25/26 maj.
Veteranernas Torsdagstid kan fr.o.m. nu användas av alla i klubben för att testa lagkombinationer eller bara träningsspela.
Tack Ronny stod ju bara opm bajen cup här på årsplaneringen 6-juni.Tommy T
Rapportera
Kolla in och sprid vidare till vänner i andra bouleklubbar om vår facebooksida. Jag ser ju all statistik där och ett vanligt inlägg har idag över 70 st läsare. Skriv gärna själva, lägg ut bilder, videos på när vi spelar boule. Sidan heter Kajutan BC.
>>>Tommy, dubbeln vet jag inte riktigt när vi ska köra. Boholm, har du ett bra förslag så kör vi på det, du har bättre koll på övriga händelser än jag har. KM i trippel blir på nationaldagen 6:e Juni.
Grattis Bosse, Inger, Wicke och min så ofta spelpartner Tingvall som inte är en singelspelare men spelade riktigt bra;-) lite missnöjd på öppen klass som kan bättre.
Rapportera
Hej har kollat igenom kajs-årsplanering angående km-trippeln samt om dubbeln kommer att flyttas hittar inget vill gärna veta för maria skall lägga sitt sommarschema men hon vill gärna vara med o spela dubbel samt trippel vore tacksam för svar snarast på Gb mail eller Tele. m.v.h. Tommy Maria Malte o Melvin
Rapportera
Bra jobbat allihopa och grattis till alla i semin, jättegrattis till Lilldanne och Supergrattis till Hedlund. Kommer en sammanfattning om KM dagen imorgon, för trött nu.
Rapportera
Jättestort Grattis Bosse LillDanne Inger Wicke samt ett extra stort Tack til Ronny o Packe som fick allt att´fungera så bra under dagen och tack alla andra som var med idag strålande att så många var med M.v.h. Tommy t. me Fam
Rapportera
Grattis Bosse och LillDanne... Marcus, du hade en tuff grupp med både Bosse o Lilldanne i gruppen... moralisk trea!! ;-)
Rapportera
Tack till Ronny och Packe för ett bra dag i singeln tider fungerade ( bra tänkt) av 28 spelare kom jag och Vicke trea det är jag nöjd med men kommer igen nästa år tingeling lillDanne kom tvåa och Bosse H kom etta stort grattis till er inger
Rapportera
De finns ett gäng i öppen klass som kanske tänkt att åka å spela Nordic petangue i Skövde de datumet
Rapportera