Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Bra Ronny!!, låter väldans vettigt med ett vandringspris som man tom kan lämna kvar i lokalen efter att ha sopat hem tre vinster på 3-4 år.... mina lådor är ju överfyllda med medaljer o blanketer här!! Mvh "Lätto va kaxig när man inte kan ställa till nåt på Lördag" :-)
PS: Sylve!... låter som du blivit vräkt... har du kastat bouleklot inomhus? :-)
Det är nytt. Samtliga KM klasser har nu vandringspris, 3 inskriptioner krävs för att få ta hem den feta bucklan. Lådorna är fulla med plastbrickor nu ska bokhyllan fyllas Tommy. :)
Rapportera
Är det ett nytt pris instiftat eller är det samma som förut Ronny jag bara undrar inför morgondagens tävling km-Singel vill veta innan start. låter lite konstigt när man läser om priset därför vill jag veta. eftersom målet är högt inställt i morgon M.v.h. Tommy T
Rapportera
Är i lokalen från 13:00 imorn o småvärmer lite inför Lördagen. Haka gärna på, blir inget hårt träningspass bara lite lattjo.
Rapportera
Hej Ronny!! kan tyvärr inte vara med i singel på lördag,, eftersom jag ska flytta,,
Mvh sylve
Sån tur man hade med tidslottningen att man inte behöver gå upp så tidigt :) kommer nog vara lagom slut i alla fall med flytten dagen innan.
Rapportera
Lycka till alla i KM!!... tror att slusegrarens namn blir antingen Packe, Bosse, Lillen eller Macke!!... kanske lite önsketänkande på sista namnvalet :-)
Rapportera
Hej o go morgon alla Km-spelare och alla andra kajare Jag reser mig ur soffan nu för att sakta göra mig i ordning innför dagens singelspel önskar alla Lycka till Väl mött i Hallen M.v.h. Tommy T
Rapportera