Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
kommer troligtvis till kvällsträning, dock något efter 18.00 jag och inger kan nog ge er en match. m.v.h. j.w.
Rapportera
Bra träning igår, fokusen höjdes ett snäpp när legenden Björne.J va nere å kasta.
Rapportera
Bra Inger!... "Bäst av 5" match nu bokad... i värsta fall får du kasta iväg 6 klot själv då :-)
Rapportera
jag kommer ner på torsdag hoppas att några veteraner kommer så jag kan ingå i ett lag inger
Rapportera
Träning idag 18:00. Gemenskap o träningstips är huvudmålet. Ta sen med sig det man tycker är matnyttigt o nöt timmar på egen hand.
Rapportera
Något lag som känner för en "bäst av 5 matcher" utmaning på Torsdag kl 18 mot mig/Marcus/Danne... vi behöver tagga upp inför vårens utmaningar. Svara här så att vi vet om någon antar utmaningen.
Rapportera
Ronny , ta det inte negativt när medlemmar har förslag och åsikter om val av speldagar för KM.... är väl bara bra att ni får den informationen för att kunna fatta ett bra beslut... är ju kul när så många som möjligt kan vara med.... 28 st i singeltävlingen var ju väldans bra :-)
Rapportera
Alla datum i årsplaneringen är preliminära då förbundet inte är klara med sitt när vi försöker få ihop vårat.
Det är 4:e Mars idag, det betyder att alla får veta ca 2 månader innan vad som gäller. Det får ni tugga i er. I övrigt kan ju en positiv ton och lite förståelse göra att arbetet till dessa event känns stimulerande istället för beklämmande.
Jag har pratat med Tommy (ord.f). Vi har nu beslutat ( eftersom det brinner) KM datumen.
KM dubbel, skytte & lägg 12 Maj.
KM trippel 6:e Juni.
Duger inte det så kan vi ju alltid säga o göra som Alfred i Emil i Lönneberga. " jag tror vi skiter i de"
Vår första "Bäst av 5" utmaningen slutade 3-0 till oss mot IngerJanne/Wicke där Inger pga hundvakt slapp vara med och förlora sista matchen :-) I de två sista matcherna vände vi till vinst efter stora underlägen. Vilka antar "Bäst av 5" utmaning nästa Torsdag mot mig/Marcus/Danne?...
Rapportera