Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
>>Håkan. På startsidan står allt, hur & datum, anmälan o stålars. :)
Träning ikväll 18:00 Svanisskolan. Jag är där o lattjar lite, vettsen har matchspel ikväll på Svanis så hoppas några övriga vill leka med mig.
SM
Trippel
Ronny/Packe/Conan
Dubbel
Ronny/Packe
Singel
Ronny
Mixdubbel
Ronny/Inger
Vill man se boule från Skövde googla Peters petangue blogg på den sidan finns de en länk till bambuser.
3,15 in i sändningen spelar Skulten mot Halmstad 4.30 spelar Danmark- Sverige semifinal Danskarna U23 var jäkligt duktiga, ni kan se mig vid kortsidan närmare centercourt kom jag inte.
Lugn Siwan. Jag o Packe är nu anmälda. Bra där Conan, även om vissa tävlingar går som mellanmjölk så är erfarenheten att delta i dom stora tävlingarna guld värd.
Rapportera
Nordic Petangue Weekend kan jag rekomendera härlig spelplats mitt i centrum av Skövde. De bästa är att spelstarten för trippeln är kl 13.00 på lördagen, så man behöver bara en övernattning.
Vårat spel var inte bra, första matchen möter vi juniorer med Ivar Liljegren som ska spela VM i år torsk med 11-13 efter läge att själva gå ut. Den andra matchen möter vi ett satsande lag från BK Strand med Roger.Söder som har 3 singel SM guld, snopet de laget hade torskat första och nu spelade vi om c eller d slutspel. Bk Strand vann med 3-13 inga dåliga lag när de inte blir pressade.
Dagen efter vart de slutspel, lite bättre spel men torsk igen. Nästa år då jäklar
Siwan Jag ,IngerT och Christina Fallsten ska spela SM Damtrippel öppen.
Rapportera
Fd Sumpan
Det var kul att se nytt ansikte på lördagscupen :)
Grattis till vinsten !
RapporteraBoule & Mölkky turnering
Lördagen den 1/6
Klockan: 11:30
Plats: Estö IP
Då var det dags för en dubbel turnering igen.
Denna gång är det boule och mölkky som det handlar om.
Hur spelar man då boule ? kolla länk
http://bouleregler.wordpress.com/
Hur spelar man mölkky ? kolla länk
http://www.tactic.net/molkky/rules.php?lang=se
Priser för turneringen kommer troligen hamna på 100:-
Bra att tänka på att ha med sig:
* något att äta på vid tillfälle (går att beställa från playan också)
* valfri dryck att få i sig under tiden
*glatt humör
*stol eller filt att vila på mellan matcherna.