Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 jun 2013 Jan - 29795 Westerberg

    Det senaste inlägget var från Albin!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2013 Jan - 29795 Westerberg

    Rickard! Det låter bra. Förhoppningsvis hittar vi någon tredje.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2013 packe

    Tänkte gå ner till estö vid 12.30 kasta boule om någon är intresserad :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun 2013 RoPe

    Svar till Håkan! Det gäller att vara ute i tid när det gäller Frankrike- , Spanienresor dom fylls direkt. Annars kan man väl bädda i hästsläpet så drar vi ner några stycken...

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun 2013 janne. w.

    hej ! på årsmötet bestämdes att trippel-km. skulle spelas med lottade lag. och gemensam korvgrillning, meningen var väll att alla skulle känna sig välkommna även om man inte hade pusslat ihop sig i någon trippel, detta konsept verkar helt fallit i glömska, varför ? m.v.h. j.w.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun 2013 CONNY

    Sumpan de är riktigt, de flesta är på Estö fotbollsplan

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2013 Anders - 23246 Runnman

    anmäler Anders Runnman, Wahlborg Östbeg och Ulla Hellberg till KM-trippel

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2013 Bosse

    Björn är Aunes man han spelar för Kajutan.Titta online på resultat.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2013 Håkan

    Bosse! Det där var ganska lätt - förståeligt!
    Björn Hendriksson! Varför är han omtalad i gästboken?
    Vad man får veta är att B.H har spelat bra i en lottad cup i Eriks Öre som jag antar att fler med mig inte vet vad det betyder. Skulle kunna vara att Nils Karlsson vann cupen i Säffle eller Gagnef. Berätta lite mer!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2013 Fd Sumpan

    Ok, då är det kanske ingen boule i morgon i parken eller skolan, eftersom det är den där dubbeln?

    Rapportera

    Rapportera