Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Sumpan Svandamsparken ligger vid Nynäshamnstågstation de lottas lag och klot finns de alltid någon som kan låna ut. :-)
Rapportera
Hmm, verkar som det inte blir något spel i Svandammsskolan. Jag vet inte var parken ligger och vet inte heller om jag kan låna klot eller om jag får någon att spela med. Vore tacksam om någon kan ge mig ett svar, vill gärna vara med om det kan lösa sig...
Svara gärna så snart som möjligt...
Tack på förhand
lördags cup kl 13,00 lottad dubbel elr trippel, vi spelar i parken, inte skolan, blir man sen så slå en signal till mig, 0700507749
Rapportera
Tack Micke, låter trevligt, återstår bara problmet om man kan låna ett set klot oxå...
Rapportera
Boule och Mölkky turnering
den 1 juni kl. 11:30
Estö IP
Boka nu så det inte glöms bort :)
Då var det dags för en dubbel turnering igen.
Denna gång är det boule och mölkky som det handlar om.
Hur spelar man då boule ? kolla länk
http://bouleregler.wordpress.com/
Hur spelar man mölkky ? kolla länk
http://www.tactic.net/molkky/rules.php?lang=se
Som vanligt så är jag inte säker jag bjudit med alla så har du vänner du tycker ska vara med så är det bara bjuda in dom.
Priser för turneringen kommer troligen hamna på 100:-
Bra att tänka på att ha med sig:
* något att äta på vid tillfälle (går att beställa från playan också)
* valfri dryck att få i sig under tiden
*glatt humör
*stol eller filt att vila på mellan matcherna.
Tack för en skön dag i solen, hoppas verkligen att det blir ytterligare tillfälle att sprätta i gruset i det vackra Nynäshamn. Ber om ursäkt för att jag som gäst inte har tillräcklig uppfostran att visa respekt och underdånighet, förmodligen beror det på att jag blev taskigt vaggad som väldigt liten. Tänker nog ändå ta chansen att besöka er igen någon gång under närmsta framtiden. Yackar ytterligare en gång för vänligy bemötande och för att jag fick låna klot...
RapporteraHa det gott