Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Ok, synd för dom i era lag. Ni gjorde ett lag med tron att det skulle lottas?
- det går bra Albin, ingen annan har bett om det heller.
Vet inte vad ni vill uppnå med denna överdrivna reaktion på anmälda lag istället för lottat. Alla tävlingar av dignitet är med anmälda lag. Jaja, gör som ni vill.
Ni stackare som var i dom lagen kan ju snacka ihop er så ni kan spela på Torsdag.
Rickard: Jag skiter i att spela KM på torsdag. Tack iaf för att du visade intresse! Tack även du Jessica. Men jag har tappat spelsuget lite. Om det var förutbestämt att det skulle lottas så tycker jag det är konstigt av ledningen som har varit med att rösta fram detta beslut helt plötsligt ändrar sig. Ronny, du kan även stryka min plats i seriespelet. Jag bad inte om att få bli uttagen och kommer att jobba den helgen. / ALBIN, SKRIVER FRÅN FARSANS DATOR DÅ MIN ÄR TRASIG.
Rapportera
Vi har haft möte idag, det blev lite fel i turordningen men nu är vi eniga att köra med anmälda lag. Så nu kan vi släppa det ämnet o fokusera på nåt roligare som tex att det ser ut att bli minst 10 trippellag på Torsdag. KM 2013 är därmed en succé i alla grenar. Härligt med den inställningen till KM. Det är vi superglada för.
Rapportera
Ser ingen vits i att spela ett MÄSTERSKAP som skall lottas..
Skulle det nu lottas. då spelar jag inte.
Hej. Fick höra att Albin och Rickard sökte en tredje spelare till torsdag. Jag kan vara med om det är intressant.
Hör av er 0739417839
Mvh Jessica
Ett klubbmästerskap ska inte vara lottat. Om det blir så på torsdag så e det inte intresant för min del i.a.f. Då har jag viktigare saker för mig
Rapportera
Hej Albin
Hittar vi någon spelare till jag kollar denna sida fram till 1600 på onsdag då jag går från jobbet har vi inte hittat nån då så får du ringa mej 0704783250 annars antar jag att det inte blir något vilket är synd Mvh Rickard
Siw betalning gjord och dras i morgon så det borde komma in i morgon också :)
Å det är Ronny Carlsson jag ska spela med så jag förmodar att inte Packe inte kan spela.
Det är alltså bara Albin som inte ska vara med. Farsan har inget med det här att göra. / Albin
Rapportera