Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 sep 2010 Viktor J

    Bra kämpat idag gubbar! Synd att de inte blev 1 pinne.. Nu kör vi på sista vecka å laddar för avslutningsfesten!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2010 Frågande

    Ska eran galne brevbärare vara med lr ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2010 Dembacke

    Kör hårt idag gubbar och ta 3 poäng.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2010 J:et

    Surt Balorda men på avslutningen kommer du förmodligen vara i högform iaf :)

    Nu är det dax för vila inför morgondagens drabbning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2010 Tomas

    Trist Balorda, men gött att du är med oss igen.
    Enda positiva i det hela är att Teddan får lite tid över för oss andra

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2010 Balorda

    Tyvärr grabbar så har jag både tränat och spelat min sista match för denna säsong. Var hos doktorn idag! Hälsene inflammation i ena benet och i det andra muskel inflammation. Vila i 2 veckor. Har varit riktigt kul o göra comeback denna säsong. Fick iallfall sparka in 3 st balljor )
    Ni är alla ett underbart gäng som alltid håller humöret på topp. Kämpa stenhårt de 2 sista matcherna nu så vi allafall kan komma före dom jävla lakaskallarna ) o glöm INTE ladda inför avslutningsfesten!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2010 J:et

    Hoppas ni inte missat att träningen idag börjar kl 18:00?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2010 J:et

    menar du att det är Peppe som visade Sjöbo hur man bör coacha?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2010 Tjuvlyssnaren

    J:et Emil hade blivit utbytt iallafall......

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2010 J:et

    Jag anar en viss bitterhet Robban....

    Matte vs Öhrn vad ska man säga, det är Öhrn som administrerar skytteligan så då gissar jag att det redan är av gjort vem som fick målet.

    Förövrigt var det kul att vara fullt lag inkl. full bänk + Teddan som fick dra av sig matchkläderna och att vi kunde vinna på ett övertygande sätt.

    Förövrigt 2 så kanske Sjöbo borde lära sig av vår rutinerade brunkare Emil som bytte ut sig själv med orden -Jag byter ut mig själv nu annars blir jag snart utvisad.

    Rapportera

    Rapportera