Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Ja ja lagfesten går av stapeln 16 oktober på vistavallen och det kommer att bjudas på käk. Mer info kommer.....
Anmälda är: Tomas B, Viktor J, Micke Pärlå, Nille, Micke, J:et, peppe, Matte, Kristian, Teddan, Emil, Tony, Rasmus, Putte, Balorda, Kalle, (Adam, Mulle o Örn?) någon glömd får gärna göra ett inlägg här.
Jag har en sittplats på rad 10 till imorgon Hv-Timrå över om någon är intresserad?
Bara att ringa så är den er :)
Nu finns sammanställning över spelade matcher, maratonlista och utmärkelser. Se hemsidan under Fotboll-Arkiv.
http://www3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=122690
Surt med så stor förlust när ni spelade bra så länge. Nya tag till avslutningen och då skall väll alla bli vinnare?
Rapportera
Synd att jag inte kan på söndag då :(
Jag undrar vem signaturen festfixarna är. För vad jag såg så hamnade minst lika många bollar i skogen ner mot sjön som innanför ramverket. Vi kan ju fråga Peppe som fick agera bollkalle... :)
Fast jag var nog ensam om att träffa en bil på andra sidan men med det så fick jag se till att jag inte kan på söndag dvs inte ens bänken.
Borta
Rapportera