Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 1 okt 2010 Dembacke

    Borta

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2010 Lagfest

    Ja ja lagfesten går av stapeln 16 oktober på vistavallen och det kommer att bjudas på käk. Mer info kommer.....
    Anmälda är: Tomas B, Viktor J, Micke Pärlå, Nille, Micke, J:et, peppe, Matte, Kristian, Teddan, Emil, Tony, Rasmus, Putte, Balorda, Kalle, (Adam, Mulle o Örn?) någon glömd får gärna göra ett inlägg här.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2010 Lagfesten

    Vad händer egentligen? Finns det något inplanerat?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 okt 2010 Dembacke

    Jag har en sittplats på rad 10 till imorgon Hv-Timrå över om någon är intresserad?
    Bara att ringa så är den er :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 sep 2010 Jan Gustavsson

    Om J.et fixar 26 matcher till, så blir det "Guldbollen"!
    /Gus

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 sep 2010 J:et

    Kul läsning :)

    Ligger 3:a i laget och 15:e genom tiderna i antal matcher

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2010 Jan Gustavsson

    Nu finns sammanställning över spelade matcher, maratonlista och utmärkelser. Se hemsidan under Fotboll-Arkiv.
    http://www3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=122690

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 sep 2010 J:et

    Surt med så stor förlust när ni spelade bra så länge. Nya tag till avslutningen och då skall väll alla bli vinnare?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2010 Pärlå

    aa synd för dej ,,, :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 sep 2010 J:et

    Synd att jag inte kan på söndag då :(

    Jag undrar vem signaturen festfixarna är. För vad jag såg så hamnade minst lika många bollar i skogen ner mot sjön som innanför ramverket. Vi kan ju fråga Peppe som fick agera bollkalle... :)
    Fast jag var nog ensam om att träffa en bil på andra sidan men med det så fick jag se till att jag inte kan på söndag dvs inte ens bänken.

    Rapportera

    Rapportera