Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Stå på dig Mathias, jag har fortfarande inte fått tillbaka det mål jag gjorde mot Lommaryd för 3 årsen utan det snodde peppe från mig... -)
Rapportera
Efter långa överläggningar med mig själv under en sömnlös natt har jag kommit fram till att domaren aldrig har fel! Matchrapporten gäller:)
Rapportera
Ärlig som han är mr Matte så erkände han att han aldrig var på bollen så målet var helt klart mitt!!
Rapportera
Skönt med en 3:a idag o sen att målskyttet lossnade o sen får vi inte glömma att vi höll =:An. Bara ett problem va verkligen Matte sist på bollen lr va de du Marcus som va sist på den ? Matte som målskytt går ju inte ihop :D
Rapportera
Kul träning igår även om vi inte var särskillt många...
Som jag sa så har mr Beraki utmärkt sig på sistonde och bl.a. kommit med i veckans lag på sportsligt.nu som skriver om just fotbollen i och kring Jönköping
http://www.sportsligt.nu/?newsitem=6968
Vi tänkte köra avslutningsfest lördag den 16/10!
Om inte alltför många protester så kör vi på detta
Och med det målet så hade jag kommit ikapp den som vann skytteligan... Marcus Öhrn
Rapportera