Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 sep 2010 Robban

    Och med det målet så hade jag kommit ikapp den som vann skytteligan... Marcus Öhrn

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep 2010 Öhrn

    Jag sov gott hela natten...säger väl lite om vem som hade rätt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep 2010 Robban

    Stå på dig Mathias, jag har fortfarande inte fått tillbaka det mål jag gjorde mot Lommaryd för 3 årsen utan det snodde peppe från mig... -)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep 2010 Matte

    Efter långa överläggningar med mig själv under en sömnlös natt har jag kommit fram till att domaren aldrig har fel! Matchrapporten gäller:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep 2010 Öhrn

    Ärlig som han är mr Matte så erkände han att han aldrig var på bollen så målet var helt klart mitt!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep 2010 teddan

    Skönt med en 3:a idag o sen att målskyttet lossnade o sen får vi inte glömma att vi höll =:An. Bara ett problem va verkligen Matte sist på bollen lr va de du Marcus som va sist på den ? Matte som målskytt går ju inte ihop :D

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep 2010 Tomas

    Lycka till ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2010 J:et

    Träningen på Torsdag är inställd om någon missat det

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2010 J:et

    Kul träning igår även om vi inte var särskillt många...

    Som jag sa så har mr Beraki utmärkt sig på sistonde och bl.a. kommit med i veckans lag på sportsligt.nu som skriver om just fotbollen i och kring Jönköping

    http://www.sportsligt.nu/?newsitem=6968

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2010 Avslutningsfest

    Vi tänkte köra avslutningsfest lördag den 16/10!
    Om inte alltför många protester så kör vi på detta

    Rapportera

    Rapportera