Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 28 aug 2007 Erik"ittan"

    Hej på er alla go gubbar, hoppas ni har det bra? Ville bara kolla läget med er. hoppas ni tar hem serien i år. Finns det plats för en gammal man i laget till nästa år? micke du är för jävla go! gillar din inställning.

    kör hårt så syns vi snart!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2007 Pärlå

    bra fart gubbar trotts snöplig förlust me U-laget vi krigar o sliter på bra allihop...nu tränar vi hårt i veckan o laddar för kommande matcher som e kvar...

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2007 Martin

    För er som är intresserade så är det informationsmöte ikväll på Vistavallen om IK Vistas framtida organisation.

    Välkommna kl 18:30

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 aug 2007 Milfhunter

    Lycka till idah mot Norrhammar har hört att ni har ett starkt mittfält :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 aug 2007 Pärlå

    nu JÄVLAR hänger vi i alla,, ingen viker ner sig nu tar vi nya tag allihop.. kram på er alla o ha en fin helg nu ,, upp me hakan ,,,

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 aug 2007 Tomas

    J:et - Du skulle ju vara med som massör idag! Böter på dig!?!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 aug 2007 The J

    Kan tyvärr inte komma och titta ikväll men ska försöka finnas med på telefonlänk :)

    Kan man få preliminär startelva så här någon timme innan avspark?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 aug 2007 Stenqvist

    Lycka till ikväll killar, kommer sitta på nålar och vänta på sms.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 aug 2007 Robban

    Ikväll är det hårt jobb som gäller i samtliga led grabbar, vi minns förra matchen. Ses på Elmia... Micke, glöm inte piskan hemma. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2007 Stenqvist

    Talang på engelska, skulle följa med mig utomlands.
    Roligt med nytt folk, riktigt bra verkar det som, kan behövas med lite talang, svårt innan när bara jag hade det..... :)
    Roligt när yngre kommer upp och visar sig, mer av detta.

    Rapportera

    Rapportera