Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Grym fart på träningen ikväll massor me folk kusligt kul asså...20 -30 man ,,, kan ju inte bli bättre... nu hänger vi i som faaaan allihop... ses på Torsdag ,,,,
Rapportera
Tycker jag är rätt att den skall stå kvar, jag vill ha lite utmaning innan jag startar årets målskörd.
Rapportera
Om man räknar så, då vinner jag ju guldskon varje år. Ni har ett konstigt sätt att se på saker o ting där i vista :/
Rapportera
Skytteligan står fast som den är!
"Mål är mål" som Micke P brukar säga efter en god middag!
hur blir det med skytteligan nu när den matchen mot örserum ogiltigförklaras eller kommer resultatet att stå kvar? Vi är många som hungrar längre ner i skytteligan.
Rapportera
Verkar som om Lövet får konkurrens om skytteligasegern nu när den gamle storskytten vaknat till liv...
Det är inte jag som skrivit förra inlägget om spelaren i truppen, men jag har dock listat ut vem det är...eller vad säger du Wahlgren??
Gött att vi är uppe i serieledningen igen även om vi har 1 match mer spelad än Beduinerna :)
Men 1-0 var ju i rejäl underkant med tanke på hur många bra chanser vi hade...
Kan skvallra om att coach varit på värvarresa både i när och fjärran.
Vi får se på tisdagsträningen om det är sant...
Kul med 2 så bra nyförvärv även om alla papper inte är helt klara.
RapporteraDessutom kul att våra P15 spelare vågar gå in och ta för sig.
Även imponerad av Stenqvist som höll rätt på tungan när han blandade right, left och höger vänster osv.