Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 sep 2007 Skvaller

    Både Pia Sundahage och Lövet är från Värmland och vad inte många vet - De har haft en liten kärlekshistoria i sina sena tonår!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep 2007 Pia Sundhage

    Hade jag varit tränare för damlandslaget så hade lövet varit gjuten kapten/ mvh pia pusshage

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep 2007 Pärlå

    stort beröm till ALLA SAMTLIGA I U-LAGET i söndags,, härlig inställninghärligt goo o alla visar hjärta o lagmoral,,som jag instämmer vad Christian sa efter matchen
    DEN HELT KLAR ROLIGSTE PÅ LÄNGE,,ÄVEN OM VI FÖRLORAR..träning på tisdag o nu hänger vi i..

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2007 Lars-Roland

    Vi hade behövt en målskytt av Lövets kaliber igår mot Danmark!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2007 Pärlå

    ikväll e det full fart som gäller,,, 3 poäng,, ingen viker sig,,, ladda ladda ladda

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2007 Pärlå

    Träning ikväll hoppas på mycke folk,nu e det inte många matcher kvar o det e NU det vill till o hänga i det sista,,hela säsongen har sett bra ut me folk o det e därför vi ligger där vi ligger i serien,, kriga på nu ALLA...

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2007 pastorn

    underbrt att lasa om framgangarna fran helgens match. Tror att jag gjort mina traningar har nere for jag har nog aldrig promenerat sa mycket som jag gjort den har veckan. Kommer hem till traningen pa torsdag efter en vecka i Italien med 30grader varje dag. Har tyvarr inte hittat nagra potentiella nyforvarv men jag kan saga det att allt handlar om fotboll i det har landet. Vi ses!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2007 Tomas

    Är det någon som har en cykel till övers? Har ett par studenter som är i behov av att hojja lite!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2007 Stenqvist

    man blir "stor" kille i lumpen !!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2007 Tomas

    Avslutningsfesten bokas till lördag den 20 oktober! Räkna med att vi börjar under eftermiddagen och fortsätter tills siste gubbe
    somnat! Det kan bli en bra fest eftersom böteskassan nästan fördubblats efter Abels två grova utvisningar (noterbart är att ordet som börjar på F sagts vid båda tillfällena!) Mer info kommer

    Nu måste ni titta i era garderober och lämna tillbaka de knickers, strumpor och byxor som ligger där!!!

    Denna vecka börjar träningarna kl 18:30 och nästa vecka försöker vi köra från 18:10!

    Rapportera

    Rapportera