Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
I morgon kl 19.00 kör vi första träningen efter sommaruppehållet.
Någon frivillig som kan tänka sig att hålla i morgondagens träning? Toni, Tomas & Peppe är bortresta och jag kan nämligen inte heller. Eventuellt kan jag komma ner och låsa upp men annars finns nyckel för avhämtning hemma hos mig. Är tacksam om någon ställer upp på detta.
Tja på er. Härligt att träningen drar igång imon igen. Tyvärr jobbar jag kväll då och missar den :( , men kommer extra taggad på torsdag !
ses då
Hej på er därute :)
Snart drar vi igång igen efter lite vila o hoppas alla har haft lr har en skön semester. E de inte dax för o fixa fram någon grillfest med gänget snart ? Hörde Tomas o Teddan satt o surrade om de för några månader sen. Ha en fortsatt trevlig sommar så syns vi snart igen o förhoppningsvis så börjar segrarna rulla igång igen :)
Att Zacke gjorde alla mål i senaste matchen har väl ingen missat - men är det nån som har koll på vem som spelade fram till målen?
Rapportera
Tack för matchen i Tisdags, bollen ville helt enkelt inte vår väg då. Nu tar vi ny tag för sista matchen innan semestern.
Samling 17.10 vid ica imorgon för avfärd mot Hook. / Toni
Bara att ta nya tag match snart igen.
RapporteraHoppas det blir ett matchreferat på hemsidan, roligt att få höra lite från "vår" sida. Saknar fortfarande ett från Hook matchen.
Alla har inte Facebook :(