Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Samling vid Ica kl 15:40, för de som vill åka från Kax.
Tagga nu gubbar ! ! !
Halloj!
Jag kommer inte på träningen ikväll. Måste vila benen inför matchen, benhinnorna har börjat värka igen.
Ses!
Hej på er Grabbar :)
Kommer inte ikväll heller har legat nerbäddad med Magsjuka hela veckan men hoppas jag blir fitt for fight till matchen på Söndag. Kör hårt ikväll o ladda för en seriefinal på söndag nu / Teddan
Tack för komplimangerna Skogeryd, jag har aldrig känt mig i sämre form :)
När det är stor kris i laget så ställer man upp för laget även om det inte är min barndomsklubb.
Kram Anders
PS, jag vet att rykten ha startat nu när J-södra saknar både anfallare och en matchavgörande målvakt - jag stannar och gör min sista match till hösten.
Är det någon som stannar till vid ICA innan matchen idag?
Rapportera