Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 sep 2011 nikke

    jag kör iaf vid 19. om planerna håller efter regnet?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Förvirrad

    Är träningen 19 eller 19.30 idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 till allas förvånad

    Razze är skadad!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2011 Dembacke

    :( Hinner tyvärr inte komma till vallen idag, för mycket annat. Ses nästa vecka :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Dembacke

    :) Mina är uppe nu :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Pärlå

    gött med 3 poäng :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2011 Dembacke

    Kommer hålla tummarna för er imorgon. Vi behöver en vinst nu för att få upp mungiporna lite :) . Lycka till

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 sep 2011 Kalendern

    Tiderna i kalendern för torsdagsträningarna verkar inte stämma. Det finns ingen ledig plantid förren 19.00 så det bör ju vara denna starttid som gäler...

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 aug 2011 Jacob

    Missar tyvärr träningen idag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 aug 2011 nikke

    tja.
    blir ingen träning för mig imon. ha de!

    Rapportera

    Rapportera