Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 okt 2011 Dembacke

    :( Fy fan vilken dålig match vi gör. Inte ofta jag är besviken länge efter en förlust men detta kommer ta tid att smälta.
    Ändå har vi gjort en bättre säsong än väntat :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2011 nille

    Lycka till idag och knip nu 3:de platsen.... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 sep 2011 Dembacke

    Kan inte heller idag, när är det på torsdag ?????

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2011 nikke

    tja!
    jag tränar inte tisda. ses torsdag.
    ha de

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2011 Dembacke

    :) Ifall jag räknat rätt så har vi en god möjlighet att knipa tredjeplatsen efter några bra resultat i senaste omgången. Det trodde man inte när serien drog igång....... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2011 J:et

    Det förutsätter jag! :)
    Laddad till tusen och ungefär lika otränad....

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2011 Dembacke

    Blir det match ikväll ????????

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 sep 2011 Dembacke

    :( Regnet det bara öser ner....

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2011 Sjöqvist

    Kan ej komma idag, är på jobbet då!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2011 Wadden

    Tjena grabbar !
    Då jag inte kan vara med på några mer torsdagsträningar och matcher den här säsongen pga av dåliga jobbtider, och sen att jag inte kan belasta foten fullt ut ännu, kommer jag troligtvis inte träna de sista 3 tisdagarna som är kvar för denna säsongen. Då jag ändå inte kan vara med på de sista matcherna känns det onödigt att chansa med foten och känns bättre istället att köra på med min rehab och få den helt okej. Men det är klart, känns det bra innan säsongen är över, kommer jag givetvis ner en tisdagsträning ! Kötta på det sista nu så kommer jag förbi under nån träning och kollar till er :) Ha det gott / Wadden

    Rapportera

    Rapportera