Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Visby F-11/12/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Visby F-11/12/13.
F-11/12/13
Följ oss för uppdateringar
Hej!
De som skall till dagens träning kan ha på matchstället. Vi skall ta foton på varje spelare inför Gothia Cup.
Passar också på att påminna om att alla spelare som skall åka med på Gothia behöver ha en giltig ID-handling med sig.
Mvh,
Tränarna
| Träning | 1 jul, 17:00 |
| Träning | 2 jul, 17:00 |
| Träning | 8 jul, 17:00 |
| Träning | 9 jul, 17:00 |
| Tillgänglighetskoll Gothia cup | 12 jul |
Gäller det även de som inte ska med till Gothia? Eller ska de ha de vanliga kläderna?
RapporteraRapportera
De får gärna ta med matchkläder ändå så får de en bild oavsett
RapporteraRapportera
Hej! Olivia är hemma från söndag igen. Går det att fota även nästa vecka?
RapporteraRapportera
Yes vi kommer fota vid fler tillfällen. Vi behöver ha in bild till Gothia senast 6/7 så borde hinna fånga alla.
RapporteraRapportera