Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Visby F-11/12/13

Följ

F-11/12/13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Jobb på DG - ny tid (För tjejerna som skall åka till Gothia)

Per Gardelin Tränare
9 kommentarer
  • 28 maj Jane Kotz

    Hej, det är tyvärr samma dag som jag ska vara städ på cupen ju? Där saknas också föräldrar men jag kan såklart byta vilket ni tycker är bäst?

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Per Gardelin

    Ja, det är en krock där med cupen, men det ser inte ut att vara några planerade matcher på tisdagen i varje fall. De flesta platserna kan nog fyllas av P10orna, men det skulle behövas några från oss o det är bra pengar att få in.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Per Gardelin

    Tänker inte att du skall byta Jane

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Johan Isaksson

    Jag kan ställa upp och hjälpa till

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Malin Wilson

    Jag och Mattias kan vara på plats!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Marcus Ganshed

    Vi är tyvärr bortresta den veckan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Josefina Cederholm

    Samma här för oss.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Rolf Nirs Wahlgren

    Elva kommer men jag är upptagen/ rolf

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Per Gardelin

    Hej,
    imorgon bitti är det dags för jobbet hos DG. Skulle ni ha missat att anmäla er får ni gärna dyka upp ändå. Samling 0730 vid entrén till terminalen. Kom i god tid!

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in