Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om DRT Kungsbacka Löpning
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från DRT Kungsbacka Löpning .
Löpning
Följ oss för uppdateringar
Foton finns nu, i albumet.
Om dom önskas i högre upplösning,
så hör av er.
Mycket lämpliga som skrivbordsbild på datorn mm!
Hej Har idag inspekterat en ev framtida träningsanläggning som vi kan lägga nästa träningsläger på. De har ett elljusspår samt ett flertal olika slingor i olika längder samt dusch och boende.
se länk http://www.ifrigor.se/images/rigorsp.gif
Kommer troligtsvis på söndag kanske tar med en bekant som vill känna på draget i spåret.
Vi syns
Ulf
Kollade just på globen och du har rätt Ulf verkar bli
ett rejält nedförs lut om man börjar i Norge.
Fast får man skavsår och bryter är det rätt gott att
vara i södra Italien mot nordligaste Norge.
(Fast det kan man ju tycka olika om) :-)
Bilder efterfrågas både här, och av andra,
därför medtages Kamera till träningen nästa helg,
Matzan bästa scarfen på!
De svettiga bilderna då?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jessica o Lotta
Hej Jag är också sugen att springa syditalien-nordkap men jag vill börja i nordkap är det okey?
Vi kanske kan mötas i fjärås? Har ej räknat ut var mitten är exakt. Kanske kommer imorgon och möter upp i kba skogen för ett "pass"
//Bomben
Bosse var är du !!!!!
Rapportera