P-15
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Uppdaterat spelschema
Och ändrad samlingstid till 08:30.
P-15
för 3 dagar sedan
0kommentarer
-
Uppdaterat (20230517) Kioskschema V21
Uppdaterat schema, Atle har flyttats från fredag, till lördag. Kioskschema Här kommer kioskschemat för vecka 21. Kiosken är öppen 17:00-20:00 varje dag samt längre vid matcher. Kioskrutiner finns inlagt längst ned, läs igenom! Om ni inte kan er angivna tid så ta kontakt med varandra och byt sinsemellan. Tag inte kontakt med mig!:) Måndag 22/5 Kiosken öppen 17:00-21:30 - match spelas fram till 21:15. 17:00-19:30 –Ingemar (hämta ut nycklar, gul mapp samt växelkassa på BAIK mellan kl 12:00-16:00) 19:30-21:30 - Arvid A & Emil. H Tisdag 23/5 Kiosken öppen 17:00-20:00 17:00-20:00 - Alexander Onsdag 24/5 Kiosken öppen 17:00-21:00 - match spelas fram till 20:45. 17:00-21:00 - Helmer, Mikael, Arvid R Till denna match ska vi inte utse några bollkallar. Torsdag 25/5 Kiosken öppen 17:00-20:00 17:00-20:00 – Herman Fredag 26/5 Kiosken öppen 17:00–21:00 - match spelas fram till 20:45 17:00-19:30 - Olle 19.30-21:00 - Sol Lördag 27/5 Kiosken öppen 11:15-19:00. Match spelas mellan 12:45-18:45 11:15-13:30 - Ted, Leo 13:30-16:00 - Emil.Ö 16:00-19:00 - Sigge Söndag 28/5 Kiosken öppen 08:30-18:00. Match spelas mellan 10:00-18:00 08:30-12:00 - Elmer 11:00-14:00 - Atle 12:00-15:00 - Frej 15:00-18:00 - Vidar (någon av er återställer gul mapp, nycklar & växelkassa till kansliet måndag 29/5 senast kl 10:00) Om matcher ställs in eller flyttas kan schemat komma att uppdateras! Kioskrutiner: Kioskförsäljning på JIABvallen 2023 Kioskförsäljningen sköts av föreningens lag enligt ett rullande schema som skickats ut till lagets kioskansvarige. Nycklar, gula mappen samt växelkassa hämtas ut av kioskansvarige i respektive lag på kansliet måndag kl.12-16 försäljningsveckan och återlämnas måndag fm innan kl.10. Under lagets kioskvecka ansvarar ni för att växelkassan inte lämnas i kiosken när den är obemannad, utan att den lämnas vidare till de personer som ska stå dagen efter. I kiosknyckelknippan finns nycklar och taggar till omklädningsrum, domarrum, toaletter samt kioskbyggnaden. Kiosken är larmad och koden finns på nyckelknippan. Om något tar slut BAIK-kansliet fyller på kiosken varje måndag och fredag. Vid akut läge om något tar slut så tar ni pengar från kioskkassan och åker och handlar. Handla i små mängder. VIKTIGT då att kvittot läggs i kassaskrinet! Inga egna kvitton/lappar godkänns. Kioskens öppettider: Från början är det endast öppet under match enligt tiderna nedan. (öppettider kan komma att utökas) Följande öppningar gäller inför BAIK:s hemmamatcher: 2h innan avspark: Dam div.2/Herr div.2 1,5h innan avspark: 11 mot 11 och 9 mot 9 (F13, P13, F14, F15, P15, P16, P16-19, damer div.3, herrar div.4 och herrar div.5. 1h innan avspark: Alla yngre lag 7 mot 7 och 5 mot 5 samt 3 mot 3 Sysslor innan och vid match Lås upp domarrum samt toaletter. Hörnflaggorna ska placeras ut i god tid före matchstart vid 11 mot 11 matcher. Matchklockan ska startas vid varje 11-mannamatch. Matchschema finns på baik.nu. Lag som har kiosken ordnar 6-8 bollkallar på Dam div.2 och Herr div.2. Bollkallarna får dricka i paus som belöning, samt korv med bröd efter matchen. Sekretariatet får väldigt gärna användas, då det brukar vara trevligt med musik och en speaker vid matcherna. Inget tvång, men ett önskemål! Det är egentligen upp till varje jag att bemanna sekretariatet utom vid representationslagens matcher. Försäljning BAIK fyller upp kiosken enligt ett grundsortiment i år. Lagen behöver inte göra något annat än bemanna kiosken och de sysslor som hör därtill. Vid alla matcher ska det förutom kaffe/te/läsk och fikabröd finnas korv och varma mackor till försäljning. Hamburgare ska säljas på representationslagens matcher, dvs dam div.2 och herr div.2. Vill man sälja hamburgare vid andra tillfällen, ex. vid sammandrag då många köper, så är det givetvis både tillåtet och jättebra för föreningen. Korv och hamburgare finns i kyl och frys i mindre förpackningar. Ta inte fram och värm så stora mängder, utan var sparsam men smart. Entré på representationslagens matcher är 60 kr. Säsongskorten säljer vi för 600kr, med dessa har en person fritt inträde på samtliga fotbollsmatcher. Städning och stängning Det lag som står i kiosken ansvarar för att kioskbyggnaden hålls ren och städad. Städgrejer finns inne på toaletten i kiosken samt även i köket och under trappen. Omklädningsrummen och domarrummet ska grovstädas innan stängning, dvs sopa och ta bort ev. skräp på golven. Fyll på med papper på toaletten vid behov. Se till att låsa över allt, även toaletterna på bortre långsidan. Gå ett varv på anläggningen och se till att det ser snyggt och städat ut. Innan kiosken lämnas ser ni till att allt är avslaget, släckt och låst. Glöm inte att larma på! Övrig och fördjupad info finns i kioskpärmen! Kontakt vid eventuella frågor: Carola Karlsson 070-396 32 63 BAIK 0920-17850 Mail: carola@baik.nu
P-15
17 maj
0kommentarer
-
-
Försäljningdags!
För att kunna finansiera lagavgift mm. har vi tillsammans beslutat att vi ska försöka sälja en del produkter åt laget. Under våren har vi kommit till att vi kör på grillprodukter från Norrlandskol! Vi kommer från och med nu ha en säljperiod framför oss på tre veckor för att sälja in; grillkol, grillbriketter, tändvätska och tändkuber. För att vi ska få ihop till lagavgiften har vi räknat att varje lagspelare ska sälja MINST 6 st produkter. Gärna fler såklart! Vi kommer behöva pengar till kommande matcher och aktiviteter. Säljmaterial i form av säljblad, säljblankett och facebook-annons finns att ladda ner här: https://www.norrlandskol.se/supporterkol Förslag på text som ni kan använda till Facebook: "Köp grillprodukter och stöd fotbollslaget BAIK pojkar – 15 med hemleverans innan midsommar! Välj mellan grillkol och grillbriketter 7,5 kg 180:-/st, 3-pack tändvätska á 1 liter 200 st/paket, tändkubspaket med 2 st 72-pack och 2 st 32-pack 200 kr/paket." När vi sålt klart. Maila er order till mig på jenny@capewild.se senast den 4 juni! Det är ca 1-2 veckors leveranstid på produkterna. Jag meddelar så snart jag fått bekräftat vilket datum ni kan hämta det ni sålt. Ni hämtar er order på Bälingevägen 286. Betalningen av de beställda produkterna kommer behöva göras senast den dagen ni hämtar er order. Sedan ansvarar var och en för leveransen till sina kunder. Lycka till med försäljningen! Har ni frågor så kan ni höra av er till mig på tel 073-361 2174 eller via ovanstående mail. Lycka till med försäljningen!
P-15
12 maj
3kommentarer
-
Visa fler nyheter