Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bålsta IF F12 (2012-2013)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bålsta IF F12 (2012-2013).
F12 (2012-2013)
Följ oss för uppdateringar
Då är det dax att summera årets cup. Sol, regn och lera...det var blandad väderlek så tjejerna fick pröva på alla underlag. Frågan är om inte lerbadet efter sista matchen var det bästa:-)
Spelmässigt: en toppmatch, en bra match och sedan lite blandat. En härlig inställning och glädje i laget, ni är ett skönt gäng som alltid har kul tillsammans. Nya tjejerna från Kungsängen smälter rakt in i gemenskapen och det är kul att se.
Ni vann två matcher, flest av alla klubbens deltagande lag...kul..! Det finns mycket i er och nästa säsong tar vi nya tag och blir stabilare. Stort tack till alla föräldrar som stälde upp runt laget och särskilt till Stefan som fixade 2st tält där vi hade det mysigt och gömde oss under de värsta regnskurarna, helt ovärderligt. Nu tar vi en välförtjänt sommarvila och ses i augusti.
🤾🏼♀️💪🏻❣️
RapporteraRapportera
Bra kämpat i regnet! Bilderna går dock inte att se, 0 bilder i albumet!
RapporteraRapportera
Hemsidan strular så går inte att ladda upp, har kontaktat dem så försöker igen under dagen...
RapporteraRapportera
👍👍
RapporteraRapportera
Nu så funkar bilderna! Snyggt jobbat Peter!
RapporteraRapportera
Tack för fina bilder och glatt humör. Trevlig sommar!
RapporteraRapportera